V jakých oblastech by se manažeři nikdy neměli přestávat vzdělávat

Jako manažer jistě chcete, aby měli vaši podřízení povědomí o moderních trendech, aby se dále rozvíjeli, aplikovali nové postupy a vzdělávali se. Manažeři ale často sami sebe v tomto ohledu zanedbávají, i když by naopak měli jít příkladem. To, že jste se stali lídrem, neznamená, že můžete začít zanedbávat vlastní seberozvoj – právě naopak. Zde jsou čtyři oblasti, ve kterých by se manažeři nikdy neměli přestat vzdělávat a rozvíjet.

Technické dovednosti

Jak uvádí The Muse, manažer by měl mít přehled o nejmodernějších trendech a nejnovějším vývoji v technické oblasti oboru, kterému se jeho tým věnuje. Nezapomínejte se dále vzdělávat ve svých tvrdých dovednostech, abyste mohli i v tomto ohledu vašim podřízeným vždy pomáhat.

Komunikační schopnosti

Komunikačních dovedností není nikdy dost. Vedení lidí je vlastně z drtivé většiny právě o interpersonální komunikaci, proto se nikdy nesmíte přestat zlepšovat ve svém projevu, v emoční inteligenci a v taktikách, jak efektivně komunikovat se členy svého týmu.

Pracovní právo

Znalost práva v oblasti vztahů zaměstnavatele se zaměstnanci není doménou pouze právního oddělení nebo HR oddělení. Jako manažer tyto znalosti využijete nejen v extrémních případech, jako když zaměstnanec podává výpověď nebo porušuje své povinnosti, ale i v každodenním jednání se svými podřízenými.

Time management a organizace práce

Organizace času a práce je něco, co se dá vždy zlepšovat. I drobné změny a pokroky v této oblasti vám mohou pomoci výrazně navýšit produktivitu, a to jak na individuální tak i týmové úrovni.



-mm-

Zdroj: The Muse - americký web s tipy pro rozvoj kariéry a dlouhodobý profesionální růst

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova