Jak napsat obchodní nabídku klientovi e-mailem tak, aby si ji skutečně přečetl?

U zrodu velké části obchodních spoluprací stojí jeden e-mail s obchodní nabídkou nebo návrhem k nezávazné schůzce. Předpokladem ovšem je, že tento e-mail je napsaný kvalitně. A tak, že potenciálního klienta skutečně zaujme. Jak tedy napsat úvodní e-mail zákazníkovi tak, aby si ho adresát skutečně se zájmem přečetl?

Personalizace

Jak uvádí blog společnosti SalesForce, váš e-mail musí být personalizovaný. Tedy upravený na míru adresátovi. Uveďte jeho jméno a v úvodním odstavci uveďte něco, z čeho bude jasné, že je e-mail určený skutečně jemu.

Stručnost

Nepokoušejte se hrát si v obchodním e-mailu na spisovatele, omezte vágní a plané fráze a květnaté vyjadřování a omezte text na to nejdůležitější minimum.

Žádné grafiky ani přílohy

Nedávejte do e-mailu grafiku ani nepřikládejte přílohy. Grafické soubory se totiž v různých prohlížečích zobrazují jinak a dojem z e-mailu by mohl být narušen.

Prvních sto znaků

Prvních sto znaků vašeho e-mailu jsou ty nejdůležitější – zaměřte se na ně.

Předmět e-mailu

Předmět e-mailu musí být krátký, úderný a musí podněcovat zvědavost.

Jedna hlavní myšlenka

E-mail by měl nabízet jednu základní ideu a měl by se kolem ní točit. Váš e-mail nesmí být katalog ani seznam všech dostupných možností.

 

-mm-

Zdroj: SalesForce Blog - blog na stránkách společnosti SalesForce

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova