Not just the money: what today’s workers really want

Nejde jenom o peníze: Co dnešní pracovníci skutečně chtějí

Očekávání pracovníků se neustále vyvíjí. Čím dál tím větší důraz se klade na flexibilitu, udržitelnost a smysluplnost práce. A i když je výše honoráře samozřejmě stále pro pracovníky jedním z nejdůležitějších faktorů v jejich spokojenosti a loajalitě, nejedná se ani zdaleka o faktor jediný. Zde je seznam věcí, které dnešní pracovníci skutečně chtějí.

Tento text vychází z článku na webu Entrepreneur.com.

Uznání za snahu a dobře odvedenou práci

Většina pracovníků je ochotna pracovat zodpovědně a dát do své práce i víc než jen pouhé minimum. Ale jenom pokud se jim za to dostane uznání. Jako manažeři nesmíte zapomínat na to, že je nutné u vašich podřízených vnímat a chválit dobře odvedenou práci.

Tolerování individuálních potřeb a osobního života

Zaměstnanci chtějí, aby firma a jejich nadřízení vnímali, že mají i nějaký osobní život a individuální potřeby. Jinými slovy – vyžadují pochopení a flexibilitu. Lidé na manažerských pozicích se tedy musí pokoušet nabízet co možná největší prostor pro individuální organizaci času a práce.

Možnost samostatné práce

Nikdo nemá rád, když mu nadřízený při práci neustále kouká přes rameno. A dnešní pracovníci to nemají rádi ještě více než jejich předchůdci z minulých generací. Pokud byste se snažili aplikovat na své podřízené mikro-management, mnoho loajálních podřízených nezískáte.

Vzdělávání a rozvoj

Ne všichni pracovníci se chtějí dlouhodobě a neustále vzdělávat. Většina ale ano. A právě tito pracovníci očekávají, že jejich zaměstnavatel jim toto vzdělání umožní. Nesmíte proto zanedbávat dlouhodobý a efektivní rozvoj svých podřízených.



-mm-

Not just the money: what today’s workers really want

Employee expectations are constantly evolving. Increasing importance is placed on flexibility, sustainability and meaningful work. And while financial compensation remains one of the most important factors contributing to job satisfaction and loyalty, it is by no means the only one. Here is a list of what today’s workers really seek.

This text is based on an article on Entrepreneur.com.

Recognition for effort and work well done

Most employees are willing to work responsibly and contribute more than the bare minimum. However, they will do so only if they receive proper recognition. As a manager, you must remember to notice and acknowledge the efforts and achievements of your team members.

Tolerance of individual needs and personal life

Employees want their company and supervisors to recognise the fact they have a personal life and individual needs. In other words, they expect understanding and flexibility. So managers should try to offer maximum space for personalised time management and work organisation.

Opportunity to work independently

No one appreciates being constantly watched over the shoulder by their supervisor. Today’s workers dislike this even more than previous generations. If you attempt to apply micromanagement to your team, you are unlikely to build a loyal workforce.

Education and development

Not every employee desires to pursue lifelong learning; however, most of them do and these people expect their employer to support and enable their growth. Therefore, you should never neglect the long-term and effective development of your team members.



-mm-

    Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele