Triky, díky kterým snadněji s potenciálním klientem uzavřete obchod
Je známý fakt, že při rozhodování klienta o obchodní nabídce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především pocity a podvědomé myšlení. Úspěšné přesvědčení klienta a podpis smlouvy tedy nejsou ani zdaleka pouze otázkou kvality nabízeného produktu, ale především otázkou, jak s klientem komunikujete a jak mu prezentujete váš produkt. V tomto článku si ukážeme několik triků, jak klienta přesvědčit a úspěšně dotáhnout vaše obchodní jednání do konce.
Nabízení exkluzivního řešení
Podle blogu na webu SalesForce.com si lidé přejí jedinečnost a exkluzivitu. Pokud ji dovedete správně nabídnout, můžete si navíc za dané řešení účtovat více, než pokud se jedná o paušální a všeobecně dostupné řešení.
Vyvolání urgence pomocí omezené nabídky
Omezenost nabídky, ať už časová nebo množstevní, zpravidla podvědomě podněcuje zvědavost a zájem potenciálního klienta.
Odbornost
Prokázaná odbornost a autorita konzultanta, který dané řešení prodává, utvrzuje klienta v tom, že jejich rozhodnutí pro dané řešení je správné.
Vzájemné sympatie
Nejjednodušším způsobem, jak někoho o čemkoliv přesvědčit, je vzbudit v něm sympatie k vaší osobě. Dejte si proto záležet na tom, abyste se klientovi líbili na osobní rovině.
Reference ostatních klientů
Zkušenosti jiných klientů, kteří se nacházeli ve stejné situaci, jako zákazník, a vyřešili své problémy pomocí nabízeného řešení, dovedou potenciálního klienta snadno přesvědčit.
-mm-
Tricks that will help you close a deal with a prospect more easily
It is a well known fact that when a client decides on a business offer, not only facts and numbers play a role, but above all emotions and subconscious thinking. Successfully persuading a client and signing a contract are therefore far from being only a matter of the quality of the offered product, but primarily a matter of how you communicate with the client and how you present your product. In this article, we will present several tricks on how to persuade a client and successfully bring your business negotiations to a close.
Offering an exclusive solution
According to the SalesForce.com blog, people desire uniqueness and exclusivity. If you are able to offer it properly, you can also charge more for such a solution than for a standard and generally available one.
Creating urgency through a limited offer
The limitation of an offer, whether time based or quantity based, usually subconsciously stimulates the curiosity and interest of a potential client.
Expertise
Demonstrated expertise and the authority of the consultant who is selling the solution reassure the client that their decision to choose the given solution is the right one.
Mutual sympathy
The simplest way to persuade someone of anything is to evoke sympathy toward your person. Therefore, make sure that the client likes you on a personal level.
References from other clients
The experiences of other clients who were in the same situation as the customer and solved their problems using the offered solution can easily persuade a potential client.
-mm-
