Chybí příležitost k tzv. „konverzi"
Jak vysvětluje článek na LinkedIn Pulse, konverze je okamžik, kdy se z návštěvníka webu stane potenciální zákazník. Zpravidla se jedná o moment, kdy na sebe návštěvník webu nechá kontaktní informace. Až překvapivé množství webů nedává svým návštěvníkům možnost zanechat na sebe informace a spoléhají, že se klienti si sami najdou kontaktní informace dané firmy a napíší jí e-mail, případně zavolají. Kontaktní formuláře s jasnou výzvou k zanechání kontaktu pro specifické účely jsou povinností, která by měla být na každé jednotlivé straně vašeho webu.
Profil návštěvníků se liší od toho, co potřebujete
Vysoká návštěvnost ještě neznamená, že lidé, kteří na vaše stránky zavítají, jsou vaší ideální cílovou skupinou. Projděte si obsah vašeho webu, upravte klíčová slova a optimalizujte váš web tak, aby vám na web chodil požadovaný profil návštěvníků. Pomozte si webovými analýzami, které vám řeknou, jaké vyhledávací výrazy vaši návštěvníci používají.
Web nedostatečně apeluje na návštěvníky
Vaše webové stránky by měly vyzývat k akci. Neměly by složit jako pasivní zdroj informací, ale měly by návštěvníkům jasně a srozumitelně vysvětlit, proč by vás měli kontaktovat TEĎ HNED. Jestliže tento apel na vašem webu chybí, případně není dostatečně zdůrazněn, je mnohem méně pravděpodobné, že se návštěvník rozhoupe k tomu vaši firmu kontaktovat.
-mm-