Sociální a profesní sítě
Jak uvádí web Entrepreneur, internet dnes už z velké části tvoří sociální a profesní sítě. To, že si založíte webové stránky, ještě neznamená, že budete jakkoliv vidět. Zaměřte se tedy na efektivní prezentaci vaší firmy i mezi klíčovými a cílovými uživateli na sociálních sítích.
Vybudování důvěry
Zákazníci jsou na internetu nedůvěřiví. Hezké a profesionálně vypadající webové stránky si dnes může dovolit téměř každý. To samozřejmě neznamená, že design vašeho webu nehraje roli. Znamená to ovšem, že musíte u návštěvníka vašeho webu získat důvěru. Jak? Nejlepší je pozitivní zpětná vazba zákazníků. Zakomponujte do vašeho webu diskuzní fórum, sdílejte na hlavní stránce doporučení vašich současných i bývalých klientů a zapojte vaše produkty do různých hodnotících kampaní mezi spotřebiteli.
Slevy
Speciální akce a slevy fungují velice dobře. Pokud je dostatečně propagujete i mimo váš web, přitáhnou na vaše stránky řadu nových potenciálních zákazníků. Úspěch slev tkví nejenom v tom, že nabídnete zboží levněji, ale také v tom, že zákazníkovi vlastně ulehčíte složité vybírání. Zlevněný produkt je totiž jasná volba.
Nesnažte se nic skrývat
Buďte ke klientům upřímní a nesnažte se nic „ututlat“. Ceny uvádějte vždy úplné, zahrňte do nich všechny poplatky, a předejděte všem nepříjemným překvapením, která by na klienta mohla čekat.
Přihlášení k novinkám
Udržte si klienty, kteří mají o vaše produkty, a to tím, že jim dáte možnost přihlásit se k vašemu newsletteru. Ten poté využívejte nejenom k propagaci vašich produktů, ale k informování klientů o vývoji v celém oboru, o novinkách a o zajímavostech. Jedině tak bude mít váš bulletin úspěch.
-mm-