Zmiňte, že se ozýváte, protože v nabídce nebo v produktu nastaly změny
Podle článku na LinkedIn Pulse je nutné, aby váš e-mail neobsahoval pouze informace, se kterými je již klient obeznámen, ale aby informoval o určité změně. Může se jednat o novou produktovou řadu, o změnu licenčních podmínek, o nových výhodách nebo o speciální slevové akci. Musíte ale mít důvod, proč klienta vůbec znovu oslovit.
Uveďte, které významné klienty máte ve svém portfoliu
Abyste podnítili zákazníkovu zvědavost, uveďte portfolio vašich významných klientů. Ideální je, pokud jste je získali v nedávné době. Každý klient podvědomě inklinuje k tomu být ve společnosti VIP zákazníků.
Útočte na potřeby klienta
Každý klient má jeden hlavní důvod, proč se o daný produkt zajímá. Většinou se jedná o zcela konkrétní, osobní věc. Ideálně byste měli tento důvod znát již z prvního kola jednání s klientem, případně byste jej mohli zkusit odhadnout. Obsah e-mailu, a především jeho předmět, by měl tento důvod reflektovat.
Neprodávejte – místo toho nabídněte pomoc
Neprezentujte ve vašem e-mailu produkt způsobem, ze kterého je jasné, že se jej pouze snažíte prodat. Vystavte obsah vaší zprávy okolo nabídky pomoci klientovi v podobě vyřešení jeho problémů. Osoba zákazníka je alfou omegou celého prodejního procesu, a opakované oslovení klienta by tento fakt mělo reflektovat o to více.
-mm-