Tyto rady uveřejnil web Selling Power.
Najděte si oblast, která vás zajímá
Prodávat můžete cokoliv. Proto byste si měli v ideálním případě najít prodejní pozici v oblasti, která vás zajímá. Spojte svou obchodní činnosti se znalostmi a vášní pro určitý obor.
Využijte svých silných osobnostních vlastností
Prodejních technik je celá řada. A vaše strategie, zaměření, vystupování a komunikace s klienty by měly vycházet z vaší autentické osobnosti. Využijte proto svých silných stránek a sestavte si svou obchodní strategii tak, abyste byli při prodeji co nejvíce autentičtí.
Dlouhodobě si vytvářejte kvalitní síť kontaktů
Nepodceňujte, jak důležité je vytvářet si dlouhodobě kvalitní síť kontaktů. A tím myslíme jak klienty a potenciální klienty, tak i kolegy, vedoucí a obchodní partnery. Každý obchodník je totiž jen tak úspěšný, jak kvalitní je jeho síť kontaktů.
Dobře poznejte profil svého ideálního klienta
Abyste mohli oslovit potenciální zákazníky, musíte vědět, co je trápí, co hledají, jaké jsou jejich priority a jak přemýšlí. Poznejte proto co možná nejvíc své zákazníky a definujte si svého ideálního klienta.
Snažte se mít na mysli dobro svých zákazníků
Nebuďte prodejcem, který „cpe“ všechno všem. Staňte se raději uznávaným konzultantem. Někým, kdo má na mysli dobro svých klientů a kdo jim skutečně chce nabídnout funkční, výhodné a dlouhodobé řešení.
-mm-