Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který nabízíte, sebelepší, klient s vámi obchod neuzavře, pokud mu nejste sympatický a pokud u něj nemáte jeho plnou důvěru. Přinášíme vám osm tipů, jak tuto důvěru u zákazníka získat hned na samém začátku vaší interakce.

Buďte expert

Podle The Muse je v prvé řadě nutné, abyste byli skutečnými odborníky na danou oblast a nabízeli expertní informace.

Nabídněte unikátní pohled

Vaším úkolem je nabídnout a vysvětlit klientovi takový odborný pohled na věc, který jeho samotného předtím nenapadl.

Mluvte konkrétně

Nepoužívejte vágní výrazy a fráze, vždy mluvte konkrétně a zcela jasně, zejména ve vztahu k finančním otázkám.

Vyprávějte příběhy

Vyprávějte příběhy o úspěších vašich současných a minulých klientů.

Buďte autentičtí

Nesnažte se být něčím, čím nejste, a buďte tak autentičtí, jak jen to jde. Zákazníci vycítí, pokud je někdo neupřímný.

Chovejte se profesionálně

Perfektní vzhled, dochvilnost, připravenost. To vše jsou znaky profesionality.

Zaměřte se na klienta

Nemluvte o sobě ani o vašem produktu. Zaměřte se na klienta, na jeho potřeby a na to, jak jste schopni mu pomoci.

Dodržujte slovo

Vždy splňte to, co slíbíte, i když by se mělo jednat o bezvýznamnou drobnost. Důvěru může navždy podkopat i sebemenší kiks.

 

-mm-

Zdroj: The Muse - americký web s tipy pro rozvoj kariéry a dlouhodobý profesionální růst

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova