Buďte expert
Podle The Muse je v prvé řadě nutné, abyste byli skutečnými odborníky na danou oblast a nabízeli expertní informace.
Nabídněte unikátní pohled
Vaším úkolem je nabídnout a vysvětlit klientovi takový odborný pohled na věc, který jeho samotného předtím nenapadl.
Mluvte konkrétně
Nepoužívejte vágní výrazy a fráze, vždy mluvte konkrétně a zcela jasně, zejména ve vztahu k finančním otázkám.
Vyprávějte příběhy
Vyprávějte příběhy o úspěších vašich současných a minulých klientů.
Buďte autentičtí
Nesnažte se být něčím, čím nejste, a buďte tak autentičtí, jak jen to jde. Zákazníci vycítí, pokud je někdo neupřímný.
Chovejte se profesionálně
Perfektní vzhled, dochvilnost, připravenost. To vše jsou znaky profesionality.
Zaměřte se na klienta
Nemluvte o sobě ani o vašem produktu. Zaměřte se na klienta, na jeho potřeby a na to, jak jste schopni mu pomoci.
Dodržujte slovo
Vždy splňte to, co slíbíte, i když by se mělo jednat o bezvýznamnou drobnost. Důvěru může navždy podkopat i sebemenší kiks.
-mm-