Tipy a nástroje pro efektivní týmovou práci (nejen) na sociálních sítích (2/2)

předchozím článku jsme hovořili o několika jednoduchých tipech, jak posílit vaši týmovou práci v rámci týmu. V aktuálním článku se zaměřme na nástroje, které vám mohou pomoci dosáhnout společného cíle.

Tyto nástroje jsou rozděleny do několika kategorií, z nichž všechny jsou nedílnou součástí práce v týmu sociálních sítí.

Řízení projektů:

ProofHub

Nástroj pomáhá manažerům udržet kontrolu nad prací jejich týmů, úkoly, kampaněmi a udržet komunikační linku. Snadno použitelné rozhraní zajišťuje, že se týmy sociálních sítí mohou sladit se strategií a plány bez potíží. Nástroj nabízí vyhrazený prostor pro diskuse v reálném čase a vestavěnou chatovací aplikaci. Má také online nástroj kontroly pravopisu pro kontrolu návrhových souborů, sdílení zpětné vazby a jejich ověřování. Můžete integrovat navíc i aplikace, které váš tým již používá, jako je Google Drive, OneDrive, Dropbox a Box, abyste měli na jednom místě. Cena za program není účtována v současnosti podle jednotlivých uživatelů, a tak je nástroj vhodný i pro rostoucí týmy.

Asana

Asana je další populární software pro správu projektů, který milují týmy sociálních sítí. Zjednodušuje správu pracovního toku tím, že nabízí týmům časové osy projektu, takže můžete sledovat, jak vaše kampaň postupuje. Místo nativních funkcí nabízí Asana velké množství integrací, což z ní činí vysoce flexibilní nástroj. I když nabízí bezplatnou verzi, funkce jsou v tom poměrně omezené, což je docela pochopitelné.

Trello

Trello je vizuální nástroj pro správu projektů, který se při správě úkolů a projektů opírá o barevné plochy, což z něj dělá snadný a nekomplikovaný nástroj pro týmy. Je to jeden z nejpopulárnějších nástrojů pro správu projektů na trhu. Na tyto plochy můžete přidávat úkoly, přidávat značky, přiřazovat je členům týmu a snadno přidávat vlastní pole. Snadné plánování s jednoduchou funkcí přetažení je velmi intuitivní. Jednou z nejzajímavějších věcí v Trellu je jeho integrovaný automatizační nástroj Butler, který vám umožňuje automatizovat předvolby pomocí pravidel založených na pravidlech. Trello má bezplatnou verzi, ale pro pokročilé funkce musíte přepnout na placené plány.

Komunikace:

Google Hangouts

Google Hangouts nabízí dnes asi nejjednodušší způsob, jak udržet komunikaci vašeho týmu na jednom místě. Vše, co potřebujete, je účet Google, abyste mohli tuto aplikaci začít používat. Tato bezplatná aplikace vám umožňuje chatovat individuálně, vést skupinové konverzace i audio a videohovory. Je snadno použitelná a do chatu ve službě Hangouts můžete přidat až 150 členů – do videohovoru až 25 členů.

Zoom

Zoom je jedním z nejpoužívanějších nástrojů pro schůzky virtuálních týmů. Setkání, webináře, konferenční místnosti, telefonní systémy – Zoom nabízí vše, co tým sociálních médií potřebuje pro efektivní komunikaci a spolupráci. Můžete provádět soukromý chat, zaznamenávat své virtuální schůzky pro budoucí použití a sdílet obrazovky. Přestože v souvislosti s aplikací byly vzneseny obavy o bezpečnost a zabezpečení dat, můžete snadno procházet nastavení zabezpečení, abyste těmto obavám zabránili.

Slack

Zjednodušuje týmovou komunikaci pomocí funkcí, jako jsou oznámení v reálném čase, diskusní vlákna a vyhledávání. Kromě toho, že je to jednoduchý komunikační nástroj, nabízí také pokročilé funkce pro správu úkolů a týmovou spolupráci. Existuje spousta integrací, které spojují vše, co tým sociálních sítí potřebuje, aby spolupracoval a zůstal produktivní. Základní verze je zdarma a pokročilé verze jsou účtovány na základě jednotlivých uživatelů.

Cloudová datová úložiště:

Disk Google

Nástroj ideální nejen pro kreativní týmy. Díky němu můžete ukládat soubory, sdílet je v týmu a efektivně spolupracovat na vašich souborech a dokumentech. Nabízí flexibilní ceny založené na úložné kapacitě, takže si můžete vybrat podle požadavků svého týmu. Díky možnosti vytvářet složky, sdílet je s ostatními a díky rychlému vyhledávání je snadné udržovat vše v pořádku. Týmy nemusí při práci ztrácet čas hledáním souborů a dokumentů, takže jsou produktivnější a efektivnější.

Box

Bezplatná aplikace, která vám poskytne až 10 GB volného úložného prostoru. Stejně jako Disk Google má také flexibilní cenové plány, ale zajímavou věcí je, že ve svém plánu nabízí neomezené úložiště pro malé a střední společnosti, které je k dispozici za docela dostupnou cenu. Díky funkcím, jako je sdílení souborů, přiřazování úkolů členům týmu, komentáře a upozornění v reálném čase, kdykoli dojde ke změně souboru, je týmová spolupráce skvělou volbou pro týmy.

Dropbox

Dropbox je jednou z nejstarších aplikací pro cloudové sdílení na trhu, kterou milují týmy všech velikostí. Nabízí také flexibilní cenové plány, které zahrnují bezplatnou verzi s 2 GB datového úložiště zdarma a placené programy, které nabízejí neomezené datové úložiště. Pokročilé možnosti zabezpečení a obnovení souborů z něj činí vysoce výkonný a bezpečný nástroj pro ukládání dat vašeho týmu.

 

Se správnou kombinací strategií a nástrojů můžete svůj tým inspirovat ke spolupráci a dosáhnout skvělých výsledků ve spolupráci (nejen) na sociálních sítích.

 

 

-bb-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova