Jednejte s klientem na rovinu.
Lidé velmi rychle vytuší, když s nimi někdo jedná nečestně. Když se například snaží bagatelizovat nevýhody své nabídky nebo se daný produkt snaží u klienta „protlačit“ za každou cenu. Buďte ke klientům upřímní, jednejte s nimi na rovinu a žádné klíčové informace před nimi neskrývejte.
Neprodávejte produkt, ale celkovou vizi.
Podle Forbesu byste neměli prodávat produkt jako takový, ale vizi. Vizi toho, jak bude klientův život vypadat s vaším produktem. Lidé nejsou ochotní investovat velké peníze dejme tomu do drahého vysavače, ale pokud jim ukážete, kolik času v budoucnu mohou používáním zrovna toho vašeho produktu ušetřit a co vše mohou s ušetřeným časem udělat, budou možnosti od vás produkt koupit mnohem otevřenější.
Nezabíhejte do detailů.
Neměli byste vysvětlovat klientovi celý proces, jak váš produkt funguje, jak jste na něj přišli, jaké technické parametry přesně produkt má. Klienta to nezajímá. Zajímá ho to, co produkt přinese jemu. Stejně tak byste měli umět pracovat se zvědavostí u klienta. Nechte si jednoduše detaily pro sebe, nesnažte se vyvalit na zákazníka úplně všechny informace, které znáte.
Zapojte příběhy o svých ostatních klientech.
Mluvte o úspěších svých bývalých a současných klientů. Zaprvé tyto příběhy danému člověku pomohou se ztotožnit s vaším produktem a vašimi zákazníky. Nadále tím také ukazujete, že se zajímáte o své zákazníky, že si pamatujete jejich jména, příběhy, že vám záleží na jejich zkušenostech. To potenciálním klientům vždy imponuje.
-mm-