Buďte struční a úderní
Jak uvádí server The Muse, pro úspěch vaší výtahové promluvy je zcela očividně důležitá stručnost. Neroztahujte úvod do více jak jedné věty, v nejextrémnějším případě do dvou vět. Používejte úsporná slova a celý proslov osekejte pouze na to nejnutnější minimum.
Upravte vždy vaši promluvu tak, aby dávala odpověď na otázky a problémy, které má člověk, se kterým se bavíte
Vaše krátká úvodní promluva by měla zapůsobit emoční cítění daného klienta, a proto se nutně musí dotýkat reálných potřeb tohoto potenciálního zákazníka. Váš „elevator pitch“ by měl mít přímou návaznost na to, o jakého člověka se jedná, čemu se věnuje a co ho trápí. Proto je dobré mít připraveno několik verzí vašeho projevu a používat je podle aktuální situace.
Vyvolejte v dotyčném pocit urgence
Váš úderný proslov musí podnítit klientovu zvědavost a vyvolat v něm pocit urgence. Zmiňte proto časové nebo kapacitní omezení nabídky hned zezačátku vaší promluvy a vybídněte klienta k rychlé akci. Vaše sdělení nesmí být pouze popisem toho, čím se zabýváte a co nabízíte, ale musí i obsahovat jasně formulovaný apel na zákazníka, například formou zajímavé otázky.
-mm-