Využijte doporučení svých současných klientů
Podle LinkedIn Pulse jsou vaši současní klienti doslova studnicí nových kontaktů. Často ve svém okolí a sociální bublině mají mnoho známých, kteří by mohli být vašimi ideálními klienty. Vymyslete způsob, jak od svých aktuálních klientů tyto kontakty získat. Například pomocí programu, který klienty za doporučení odměňuje.
Najděte možnosti, jak využít automatizaci
AI a automatizace vám mohou pomoci s rutinními úkoly i s vyhledáváním nových kontaktů. Využívejte moderní softwarové nástroje a CRM systémy a najděte způsoby, jak automatizaci využít při hledání nových zákazníků.
Vybudujte si silnou osobní značku na LinkedIn
Chcete, aby vás vaše okolí vnímalo jako odborníka na danou problematiku a aby za vámi lidé sami chodili? Pak je nutné, abyste si vybudovali silnou osobní značku, a to i v online prostoru – především na LinkedIn.
Zaměřte se na kvalitu, nikoliv na kvantitu
Možná trávíte tolik času hledáním nových kontaktů proto, že máte nízkou úspěšnost. Jednou z cest může být zaměřit se na hledání skutečně kvalitních kontaktů místo velkého množství nových potenciálních zákazníků.
Více provozujte „upselling“
„Upselling“ je termín, který odkazuje na způsob prodeje, kdy stávajícímu klientovi prodáte nějaký produkt navíc. Projděte si vaši současnou klientelu a pokuste se najít příležitosti k prodeji.
-mm-