Tyto tipy byly uveřejněny v článku na LinkedIn Pulse.
Tip č. 1: Zaměřte se na kvalitu kontaktů
V prvé řadě je nutné zajistit, aby kontakty na potenciální zákazníky, které oslovujete, byly kvalitní. Tedy abyste netrávili příliš mnoho energie na nekvalitní a neperspektivní potenciální zákazníky.
Tip č. 2: Buďte uznávaným odborníkem ve svém oboru
Zajímejte se o nové trendy ve vašem oboru a vybudujte si silnou osobní značku založenou na vašich znalostech a zkušenostech v daném oboru.
Tip č. 3: Mějte na mysli dobro vašich klientů
Klienti poznají, když se jim akorát snažíte za každou cenu něco prodat, a jinak se o ně nezajímáte. Začněte se proto zajímat o to, aby se vaši klienti měli skutečně dobře, a nebojte se jim občas dát i nějakou radu zcela zdarma.
Tip č. 4: Naučte se reagovat na nejběžnější otázky a pochybnosti
Předem si připravte možné reakce na nejčastější dotazy, pochybnosti a výtky, které mohou klienti během obchodní schůzky vyjádřit.
Tip č. 5: Naučte se rozpoznávat předem ztracené případy
Víte, co je stejně důležité jako rozpoznání dobré obchodní příležitosti? Rozpoznání předem ztraceného případu. Naučte se proto vnímat signály, které vám říkají, že nemá smysl na dotyčného potenciálního klienta plýtvat energií a jinými zdroji.
Tip č. 6: Relaxujte
Být dobrým obchodníkem (a obecně pracovníkem) můžete jenom ve chvíli, kdy si dopřáváte i dostatečný odpočinek. Pamatujte proto na to, že musíte umět i kvalitně relaxovat.
Tip č. 7: Vizualizujte si úspěch a udržujte si pozitivní přístup
Chcete si vždy udržet pozitivní přístup a jít do každé schůzky s potenciálním klientem naplno? Pak si čas od času vizualizujte úspěch. Před schůzkou na chvíli zavřete oči a představte si, že klient vaši nabídku přijímá a že jste dosáhli vašeho obchodního cíle. Půjdete tak na schůzku s pozitivní náladou a očekáváním úspěchu, což vaše šance na úspěšné uzavření obchodu výrazně zvedne.
-mm-