Sedm věcí, které dělají top prodejci jinak

Existuje mnoho obecných rad, které vám pomohou zlepšit své prodejní výsledky a dlouhodobě se v obchodní profesi stále zlepšovat. Přesto však existuje několik věcí, které to skutečně nejúspěšnější jedno procento prodejců dělá jinak a které tyto top obchodníky odděluje od ostatních, třeba i poměrně úspěšných prodejců. Zde je seznam sedmi takových věcí, které ti nejvíce top prodejci dělají jinak.

Prodej hodnoty, ne produktu jako takového

Ti nejúspěšnější prodejci se při prodeji produktu nezaměřují na jeho technické detaily nebo na popis produktu jako takového. Vždy prodávají spíše hodnotu, kterou produkt danému konkrétnímu zákazníkovi přinese.

Schopnost proměnit jednorázového klienta v dlouhodobého

Top prodejci se dívají do budoucna. Když mluví s potenciálním klientem, nepřemýšlejí jenom nad tím, jak dotáhnout aktuální prodej do konce. Ale rovnou plánují, jak z daného klienta udělat dlouhodobého zákazníka, který se bude vracet a bude jim generovat nové a nové obchodní zisky.

Práce s moderními technologiemi

Mnozí obchodníci (a pracovníci obecně) pracují s moderními technologiemi spíše z donucení. Ti nejlepší prodejci však jdou moderním technologiím naproti. Nečekají na to, až jim někdo řekne, jestli a jak je mají používat, ale sami si najdou způsoby, jak ty nejnovější nástroje efektivně aplikovat a zlepšit tak své výsledky.

Neustálé vzdělávání

Není asi překvapením, že ti skutečně nejlepší obchodníci se neustále vzdělávají a rozvíjejí. A to jak v technických znalostech ve svém oboru, tak i v obchodních dovednostech.

Umění relaxace

Top prodejci pracují tvrdě a soustředěně. Ale jenom ve chvíli, kdy opravdu pracují. Když nepracují, umí naopak efektivně relaxovat a uklidnit svou mysl tak, aby byli posléze zase schopni efektivně pracovat.

Schopnost říkat „ne“

Obchodníci, kteří nepatří mezi úplnou špičku, mají často problém říkat „ne“. Svým kolegům, nadřízeným nebo klientům. Top obchodník ví, na co se má soustředit, má jasně stanovený plán a nenechá si do něj zasahovat nežádoucími vlivy.

Efektivní práce se zpětnou vazbou

Top obchodníci se sebou nikdy nejsou spokojeni a neustále vyhledávají zpětnou vazbu, která jim pomůže se zlepšovat. Analyzují své chyby, poučují se z kiksů, kterých se dopustili, a konstruktivní zpětné vazby se rozhodně nebojí. A to včetně té negativní.

 

-mm-

 

Zdroj: LinkedIn Pulse - blogovací platforma sociální sítě LinkedIn

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova