Vyhledávání nových kontaktů pomocí umělé inteligence
Jak uvádí CustomerThink.com, vyhledávání, filtrace a hodnocení nových kontaktů na potenciální zákazníky jsou činnosti, které dnes už do velké míry může obsloužit právě umělá inteligence. Modernímu prodejci by proto neměly být cizí nástroje jako LinkedIn Sales Navigator, Apollo.io nebo ZoomInfo.
Automatizace pomocí CRM softwaru
Kvalitní správa klientských databází byla vždy zcela klíčová pro vztahy se zákazníky i pro zákaznický servis. Dnešní CRM programy a jejich AI nástroje toho umí hodně – od automatických zápisků z telefonátů a e-mailové komunikace až po navrhování strategií.
Práce s daty, analýzami a predikcemi
Efektivní prodejci mají přehled o tom, s jakými klienty jednají, co nabízí jejich produkt, jaké jsou trendy v daném odvětví a jaké jsou predikce do budoucna. Umělá inteligence, ať už hojně používané textové generátory nebo specializované prodejní programy, mohou práci s těmito daty výrazně ulehčit a vytvořit na jejich základě různé reporty, návrhy a strategie.
Příprava prezentací
Zapomeňte na ruční psaní e-mailů nebo zdlouhavé tvoření prezentací v PowerPoint. Nejrůznější placené i neplacené AI nástroje vám pomohou na základě vašeho promptu vytvořit například obchodní nabídku nebo i vizuálně poutavou prezentaci, kterou si pak už jen ručně dotvoříte podle svých představ.
-mm-