Tyto tipy uveřejnil web BusinessMatters Magazine.
Nastavte jasná pravidla a očekávání
Prvním krokem k úspěšné akci je jasně nastavit u všech účastníků očekávání a předem je upozornit na jasně pochopitelná pravidla. Co je v ceně? Co v ceně není? Kdo má jaké povinnosti? Co mohou účastníci od akce očekávat?
Upozorněte pracovníky, že profesionální etiketa je stále v platnosti
I když se jedná o firemní akci nebo večírek, není od věci zaměstnance a potažmo všechny účastníky nenápadně upozornit, že by stále měli dodržovat základní pravidla etikety a zvyků na pracovišti.
Jasně si předem s manažery řekněte, co se od nich očekává
Týmoví manažeři hrají u společenských akcí zásadní roli v tom, že oni udávají tón celé akci a fungují jako vzory pro své podřízené. Jestliže například začne manažer dělat nějaké nepřístojnosti, je dost pravděpodobné, že podobné nepřístojnosti začnou páchat i jeho podřízení. A obráceně. Předem si s manažery vyjasněte, jaké jsou jejich role a co se po nich během akce očekává.
Nabídněte aktivity, u kterých není potenciál, že by někoho urážely
Buďte do určité míry citliví vůči všem zaměstnancům a omezte kontroverzní aktivity, které by nemusely vyhovovat všem. Aktivity, které se dají vyložit jako na hraně sexismu nebo třeba rasismu, by určitě na firemních akcích neměly co dělat.
Nepřehánějte to s nabídkou alkoholu
Zaručeným způsobem, jak se vyhnout případným problémům a omezit riziko nějakých trapných situací, je omezit na akci přísun alkoholu.
-mm-