Tyto tipy vycházejí ze článku na webu Addicted2Success.com.
Buďte transparentní ve své komunikaci
Komunikace vaší firmy vůči klientům musí být zcela jasná, transparentní a nesmí nic zastírat. To například znamená, že už během prodejní fáze nenabídnete klientovi více, než co jste mu schopni skutečně dodat.
Dodejte klientovi více než jste slíbili
Mnoho prodejců a zástupců firem dodává ve výsledku méně než slíbili. Vy byste měli dělat pravý opak. A sice předčít klientovo očekávání a dodat ještě více než jste slibovali.
Upravte nabídku a doprovodné služby co možná nejvíce na míru danému klientovi
Personalizace je dnes již standardem a s univerzálním řešením většinu klientů příliš nenadchnete. Najděte proto způsob, jak váš produkt alespoň částečně upravit na míru specifickým potřebám jednotlivých klientů.
Zapojte automatizaci, umělou inteligenci a moderní technologie
Moderní CRM systémy by měly být v zákaznickém servisu standardem. V dnešní době se ale dají propojit s řadou automatizací, AI nástrojů a jiných výdobytků moderních technologií. Využívejte všechny tyto možnosti do maxima a vytvořte klientský servis, který nenabízí prostor k chybám a který klienta vždy mile překvapí.
Nabízejte kvalitní produkt
Všechny poučky o zákaznickém servisu a přístupu ke klientovi nejsou k ničemu, pokud je produkt, který klientům nabízíte, objektivně špatný.
Předcházejte problémům a požadavkům klientů
Chcete mít skutečně spokojené klienty? Pak nečekejte, až za vámi sami přijdou s problémem, ale těmto problémům předcházejte a požadavky klientů předpokládejte podle určitých ukazatelů ještě dříve, než s nimi za vámi klienti sami přijdou.
Nedělejte klientům problémy s odchodem od vaší firmy
To, že od vás klient odchází, nutně neznamená, že se k vám zase později nevrátí. Takovýto návrat je ovšem vyloučený, pokud děláte klientovi s odchodem od vaší firmy problémy nebo pokud je pro něj tento odchod administrativně náročný. Takovýto nešťastný přístup navíc může ohrozit reputaci vaší firmy, protože to je něco, s čím se zasažený klient určitě svěří svým známým.
-mm-