Vaše současná klientela představuje poklad
Jak uvádí článek na LinkedIn Pulse, mnozí obchodníci jsou natolik soustředění na hledání nových klientů, že si neuvědomují, jaký poklad představuje jejich současná klientela. Vašim zákazníkům byste se měli věnovat průběžně a vždy, ale je to právě v období útlumu, kdy byste se s nimi měli spojit, promluvit si o tom, jak se jim daří, co plánují a jak se jim líbí vaše služby, a z těchto hovorů potom mohou vzniknout nové obchody nebo alespoň podněty pro to, co by se dalo z vaší strany dělat jinak.
Nejsou již vaše prodejní metody zastaralé či vyčpělé?
Obchodníci často hledají problémy v detailech. Svému systému, který doteď úspěšně používali, věří natolik, že se bojí na něm cokoliv většího změnit. Doba se ale mění, trendy se vyvíjejí a je potřeba reagovat na aktuální situaci. Žádný obchodní model nevydrží navždy. Propad v prodeji je proto vaše šance udělat si audit stávajícího systému a zkusit některé věci dělat zcela nově a jinak.
Ideální příležitost posunout se někam dál
Možná jste se tolik soustředili na obchod, že jste zapomněli sledovat, kam se posunula vaše konkurence či jaké moderní technologie jsou momentálně na trhu. Nyní máte čas inovovat váš produkt nebo způsob, jakým jednáte se zákazníky. Zjistěte, jaké jsou novinky, nové trendy, inovace. Prozkoumejte váš web, jestli nepůsobí zastarale nebo jestli je optimalizovaný i pro mobilní zařízení. Jednoduše vypilujte vaši nabídku tak, aby odpovídala očekáváním moderního zákazníka.
-mm-