Tyto tipy uveřejnil blog společnosti HubSpot.
Jednomu klientovi se věnuje vždy jeden pracovník
Při opakovaném volání, psaní nebo jiném řešení problému nikdy nedopusťte, aby se jednomu klientovi věnovalo více různých zástupců firmy.
Nadstandardní služby
Nekoukejte na konkurenci a nenastavujte limity podle jiných firem – naopak, snažte se nabízet mnohem více, než vaše konkurence.
Važte si pracovníků zákaznického servisu
Naslouchejte názorům lidí v první linii, kteří jsou s klienty v každodenním kontaktu.
Zákaznický servis jako priorita
Péče o klienty by neměla být sekundárním produktem firmy, ale jednou z jejích priorit, o jejíž kultivaci mají zájem i nejvyšší management společnosti.
Jasná pravidla
V ideálním případě by měly být standardy klientského servisu sepsány v přehledném dokumentu, který mají jednotlivá oddělení vždy k dispozici.
Zapojte všechny
Zákaznický servis není pouze úkolem zaměstnanců na recepci a za telefonem, ale všech lidí v celé firmě.
Posaďte vedoucího na recepci
Pro dobrý vhled do systému zákaznického systému je vhodné, aby si i vedoucí pracovník někdy vyzkoušel první linii.
Odměňujte dobré výsledky
Važte si lidí, kteří se snaží, odměňujte nejlepší zaměstnance. Můžete nastavit různé hry, soutěže, systémy odměn, apod.
-mm-