Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů

Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení klienti celkově jsou. Zde je proto několik tipů, jak právě pomocí zákaznického servisu co možná nejvíce navýšit spokojenost klientů vaší firmy.

Tyto tipy uveřejnil blog společnosti HubSpot.

Jednomu klientovi se věnuje vždy jeden pracovník

Při opakovaném volání, psaní nebo jiném řešení problému nikdy nedopusťte, aby se jednomu klientovi věnovalo více různých zástupců firmy.

Nadstandardní služby

Nekoukejte na konkurenci a nenastavujte limity podle jiných firem – naopak, snažte se nabízet mnohem více, než vaše konkurence.

Važte si pracovníků zákaznického servisu

Naslouchejte názorům lidí v první linii, kteří jsou s klienty v každodenním kontaktu.

Zákaznický servis jako priorita

Péče o klienty by neměla být sekundárním produktem firmy, ale jednou z jejích priorit, o jejíž kultivaci mají zájem i nejvyšší management společnosti.

Jasná pravidla

V ideálním případě by měly být standardy klientského servisu sepsány v přehledném dokumentu, který mají jednotlivá oddělení vždy k dispozici.

Zapojte všechny

Zákaznický servis není pouze úkolem zaměstnanců na recepci a za telefonem, ale všech lidí v celé firmě.

Posaďte vedoucího na recepci

Pro dobrý vhled do systému zákaznického systému je vhodné, aby si i vedoucí pracovník někdy vyzkoušel první linii.

Odměňujte dobré výsledky

Važte si lidí, kteří se snaží, odměňujte nejlepší zaměstnance. Můžete nastavit různé hry, soutěže, systémy odměn, apod.

 

-mm-

Zdroj: HubSpot Blog - blog na stránkách společnosti HubSpot věnovaný marketingu a obchodu

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova