Tyto tipy uveřejnil web Fast Company.
Zůstaňte sami sebou – ale zaměřte se na rozvoj svých silných stránek
Lidé oceňují autenticitu. A to, že se máte umět lépe prodat, neznamená, že byste se měli stát někým, kým nejste. Je ale vhodné zaměřit se na své silné stránky a ty rozvíjet. Pomocí toho, co vám jde nejlépe a v čem se cítíte silní, pak ukažte lidem kolem sebe své kvality.
Nebojte se mluvit o svých úspěších
To, že budete mluvit o svých úspěších, není chvástání. Je to nutnost. Pokud se nepochválíte vy, nikdo jiný to za vás neudělá. Abyste ale nepůsobili, jako že svému okolí své úspěchy „cpete“, je dobré své úspěchy prezentovat jako zajímavé případové studie nebo poznatky, ze kterých si ostatní mohou vzít ponaučení.
Chvalte a podporujte své kolegy
Chcete, aby si kolegové a nadřízení více všímali vaší práce a více vás za ni oceňovali? Pak je nutné, abyste nejdříve vy podporovali a chválili své kolegy. Pomozte nastavit kulturu vzájemného oceňování a vy sami pak můžete těžit z benefitů této kultury.
Naučte se upravovat svůj komunikační styl podle toho, s kým mluvíte
Vybudovat si silnou osobní značku zaměstnance znamená naučit se efektivně a diplomaticky jednat s lidmi ve svém okolí. Nejde ani tak o to, jaké jsou výsledky vaší práce, ale o to, jak je umíte komunikovat. Proto je nutné naučit se efektivně mluvit a komunikovat s lidmi ve vašem okolí. A to se nejlépe dělá tak, že se naučíte upravovat svůj komunikační styl podle situace a podle toho, s kým zrovna mluvíte, a díky tomu si budete schopni vybudovat silné osobní vztahy s lidmi ve vašem týmu.
-mm-