Triky, díky kterým snadněji s potenciálním klientem uzavřete obchod

Je známý fakt, že při rozhodování klienta o obchodní nabídce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především pocity a podvědomé myšlení. Úspěšné přesvědčení klienta a podpis smlouvy tedy nejsou ani zdaleka pouze otázkou kvality nabízeného produktu, ale především otázkou, jak s klientem komunikujete a jak mu prezentujete váš produkt. V tomto článku si ukážeme několik triků, jak klienta přesvědčit a úspěšně dotáhnout vaše obchodní jednání do konce.

Nabízení exkluzivního řešení

Podle blogu na webu SalesForce.com si lidé přejí jedinečnost a exkluzivitu. Pokud ji dovedete správně nabídnout, můžete si navíc za dané řešení účtovat více, než pokud se jedná o paušální a všeobecně dostupné řešení.

Vyvolání urgence pomocí omezené nabídky

Omezenost nabídky, ať už časová nebo množstevní, zpravidla podvědomě podněcuje zvědavost a zájem potenciálního klienta.

Odbornost

Prokázaná odbornost a autorita konzultanta, který dané řešení prodává, utvrzuje klienta v tom, že jejich rozhodnutí pro dané řešení je správné.

Vzájemné sympatie

Nejjednodušším způsobem, jak někoho o čemkoliv přesvědčit, je vzbudit v něm sympatie k vaší osobě. Dejte si proto záležet na tom, abyste se klientovi líbili na osobní rovině.

Reference ostatních klientů

Zkušenosti jiných klientů, kteří se nacházeli ve stejné situaci, jako zákazník, a vyřešili své problémy pomocí nabízeného řešení, dovedou potenciálního klienta snadno přesvědčit.

 

-mm-

 

Zdroj: SalesForce Blog - blog na stránkách společnosti SalesForce

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova