Chyby v kategorizaci kontaktů
Podle serveru Entrepreneur.com mnoho obchodníků nedostatečně rozděluje kontakty do různých segmentů. Pokud dovedete potenciální klienty rozdělit do skupin podle demografických faktorů, zdrojů kontaktu nebo jiných parametrů, a následně nabídnout specifická řešení pro jednotlivé podskupiny, míra úspěšnosti se může výrazně navýšit.
Příliš rychlá diskvalifikace klientů
Problém také může být v tom, jakým způsobem diskvalifikujete klienty. Jestliže zákazníka „odepíšete“ ihned co zjistíte, že nemá v určité oblasti zájem, zamyslete se nad tím, jestli není třeba změnit vaši strategii. Můžete například klientovi nabídnout pouze částečnou nebo jinou službu, případně jeho kontakt využít někdy v budoucnosti.
Málo zdrojů nových kontaktů
Jestliže máte pouze jeden nebo málo zdrojů kontaktů, může se stát, že tento zdroj se po nějakém čase „vyčerpá“. Oslovujte potenciální zákazníky napříč různými komunikačními a propagačními kanály, nespoléhejte příliš na jeden zdroj, a obměňujte vaše marketingové kampaně tak, abyste vždy oslovovali trochu odlišnou cílovou skupinu.
-mm-