Tyto poznatky uveřejnil Forbes.
Negativní kampaň a šíření blbé nálady
Nesnažte se na vašem profilu nikoho pošpinit a nepomlouvejte konkurenci, i kdybyste si sebevíc mysleli, že jste v právu. Krátkodobě možná získáte podporu svých klientů, ale dlouhodobé šrámy, které utrpí představa klientů o vaší značce, za to nestojí.
Hádání se se zákazníky
Není nic horšího než se s klienty dohadovat o určitém problému veřejně anebo se s ním vyloženě hádat. Problémy řešte v soukromé komunikaci, na sociálních sítích působte vždy proaktivně, pozitivně a konstruktivně.
Šíření obsahu pochybné kvality
Myšlenka, že sociální sítě snesou i méně kvalitní marketingové texty, je zcela mylná. Uživatelům musíte nabídnout pravidelné, kvalitní a zajímavé informace, aby se o vás zajímali.
Překlepy a gramatické chyby
I když mnoho uživatelů občasnou chybu spíše přejde, u řady lidí si gramatickými hrubkami poničíte prestiž vaší značky.
Absence jasné koncepce
Mějte ucelený a jednotný koncept vaší prezentace na sociální síti a dodržujte ho. Neskákejte od jedné věci k druhé a sdílejte obsah, jehož jednotlivé části mají mezi sebou nějakou návaznost. Před uživatelem by se měl rozvíjet nějaký „příběh“ o vaší firmě.
-mm-